Це сталося, Doom запустили на відеокарті. Без процесора та іншого

Схоже, ентузіастам набридло грати в Doom на вібраторах, тракторах та бактеріях. Один з них запустив гру на відеокарті — на самій лише відеокарті.

.about-noa a{
display: block;
width: 100%;
background: url(https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/banners/subtract.png) right bottom / contain no-repeat, #109BFF;
font-size: 26px;
color: #fff;
padding: 10px 20px;
font-weight: 700;
}
.about-noa a img{
position: relative;
width: 15px;
margin-left: 20px;
top: -2px;
}
.about-noa a:hover{color: #fff!important;}
@media (max-width: 768px){
.about-noa a{
font-size: 15px;
background: #109BFF;
font-weight: 400;
}
.about-noa a img{display: none;}
}

Відключайте рекламу — підтримуйте ITC! https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/media.my.ua/feed/137/814c75e9fdf8f5cd3301548efb8aaaae

Проєкт під назвою doomgpu на GitHub запускає Doom лише на відеокарті у середовищі Linux, з використанням інтерфейсу doomgeneric та бібліотеки LLVM C для GPU. Гра протестована на AMD Radeon RX 6950 XT, проєкт також повинен працювати на відеокартах NVIDIA:

«Ця реалізація працює як на NVIDIA, так і на AMDGPU. Щоб використовувати реалізацію NVIDIA, виконайте ті самі кроки, але з завантажувачем nvptx і створіть ціль».

Отже, потрібні Linux, GPU з підтримкою ROCm, інсталяція ROCm або ROCR-Runtime, бібліотеки SDL2 та збірка LLVM з основної гілки. Використовуючи компілятор clang, jhuber6 успішно створив і запустив Doom з однопотоковою ігровою логікою на своїй Radeon RX 6950 XT. Використовувалася Arch Linux із версією ядра 6.10.5. Проте офіційно зазначеною вимогою є Linux загалом, тому все, ймовірно, добре працюватиме на будь-якому стандартному дистрибутиві, орієнтованому на x86.

Поки писалася новина, автор додав відео на YouTube. Здається, гра працює швидко та без проблем.

Джерело: Tom’s Hardware