DTF Magazine випустив друкований номер про українську електронну сцену

Номер стане частиною антології про українську культуру від DTF Magazine, яка складатиметься із друкованих випусків, що розкриватимуть конкретне явище чи феномен.

Редакція українського медіа DTF Magazine випустила п’ятий друкований випуск, присвячений українській електронній сцені, її ключовим формаціям, подіям, людям та релізам останнього десятиріччя (періоду 2014—2024 років). А також представляє результати масштабного опитування, на основі якого сформовано список «30 українських електронних альбомів десятиріччя»

Про свіжий DTF Magazine

Новий випуск фіксує десятиріччя української електронної сцени, яка почала активно розвиватися після подій Революції Гідності, її розквіт та подальшу адаптацію до навколишніх умов і переломних моментів — пандемії коронавірусу та повномасштабної війни.

«Електронна сцена, зокрема київська, стали справжнім феноменом постмайданної України. Це було більше ніж локальне явище — Київ заявив про себе як про один із ключових центрів на клубній карті Європи, — говорить головний редактор DTF Magazine Володимир Волощук. — 2021 рік став піковим як для Києва, так і регіонів… Куди насиченішим обіцяв бути 2022 рік. Але повномасштабне вторгнення Росії змінило все».

Важливою частиною журналу став список «30 українських електронних альбомів десятиріччя», який команда DTF Magazine згодом зокрема планує просувати на англомовну аудиторію в онлайн-форматі.

«Цей список — перше масштабне опитування в Україні за останнє десятиліття та спроба зробити ревізію, систематизувавши музику одного з найактивніших періодів української електронної сцени — із 2014 року до лютого 2024-го. А ще спроба дати відповідь на запитання: “А кого і що послухати?”, “Які імена варто знати?”, “Як пояснити друзям з-за кордону, що таке українська сцена?”», — пояснює редакція.

Як складався список? Редакція звернулася до 60 респондентів, серед яких були промоутери, команди клубів, формацій, лейблів, вінілових магазинів, медіа та освітніх проєктів, і попросили їх сформувати власний список із 10 важливих та найкращих, на їхню думку, альбомів, мініальбомів або компіляцій за період із 2014 року до лютого 2024-го. Формуючи фінальний список, враховувалася кількість згадувань релізу та його місце у списках респондентів.

«Цей номер не пише хронологію української електронної сцени. Він розглядає лише деякі аспекти з її життя, — додає в колонці редактора Володимир Волощук. — Нам було важливо почути голос регіонів, тому ми запропонували її безпосереднім учасникам написати серію есеїв. Ми хотіли дізнатися бекстейдж деяких найзнаковіших проєктів, а також відповісти собі на запитання: “Чим запам’ятається це десятиріччя в музиці?“, тому провели перше масштабне опитування, склавши список “30 українських електронних альбомів десятиріччя“. Це ще не канон української електронної музики, але крок до його формування».

Серед інших матеріалів п’ятого випуску

— Ексклюзивні кадри з будівництва найвідомішого у світі українського клубу — ∄ («Клуб на Кирилівській»), а також інтерв’ю з його архітектором.
— Рідкісне інтерв’ю із засновником найбільшого у Східній Європі рейву «Схема» Славою Лепшеєвим.
— Коротка історія київського рейву як явища.
— Шість есеїв і рефлексій про електронну сцену в регіонах від людей, без яких її важко уявити.
— Інтерв’ю з електронними музикантами Heinali, Мар’яною Клочко, Настею Воган і Ромою Кримським.
— Фотопроєкт про романтику танцполу в роботах Яни Франц.

Закривають випуск історії представників електронної сцени, які з перших днів повномасштабної війни стали на захист України. Так у п’ятому випуску можна побачити фронтову фотоісторію диджея та продюсера Raavel (послухайте його мікс для DTF Magazine тут), а також щоденники засновника дніпровського клубу Module Микити Козачинського.

«Ми прагнули дати голос тим героям, які сьогодні захищають Україну на фронті. І їхніми словами, думками й емоціями ми закриваємо цей випуск. Присвячуємо п’ятий друкований номер DTF Magazine усім, хто бореться. Як пам’ять про всіх, чиє життя забрала війна», — додає Володимир Волощук.

За дизайн та верстку п’ятого спецномера відповідала київська дизайн-студія CREVV.

Де придбати друкований номер

Оформити замовлення на спецвипуск можна онлайн за посиланням (доставка «Новою Поштою» коштом отримувача). Також у телеграмі та інстаграмі DTF Magazine опублікують список офлайн-точок, де можна буде придбати журнал.

DTF Magazine

Українське медіа про індустрії та бренди, культуру та стиль життя, нові імена та головних героїв сучасності, а також локальні спільноти. Проєкт запустили у березні 2017 року. Окрім онлайн-версії, також раз на рік виходить спеціальна друкована версія (востаннє друкований номер вийшов у 2019 році, і не виходив через пандемію коронавірусу та війну). Новий спеціальний артномер вийде 8 квітня. Також видання розиває власні подкасти, серії міксів з локальними музикантами, проводило онлайн-кінофестивалі українського короткого метру (2020) Apricot Short Film Festival та онлайн-кінофестиваль міжнародного документального кіно про поп-культуру та бренди (AFTER)TASTE FILM FESTIVAL. Спільно з Gasoline Radio проводить серію спеціальних етерів, у яких надає платформу для молодих українських артистів.

don’t Take Fake

Спільнота, що базується в Києві та вже 11 років розвиває сучасну моду та культуру в Україні. У звичайний час команда організовує власні та комерційні заходи, діджитал та комплексні комунікаційні проєкти з арт-колабораціями, кіно, спортом, музичними перформансами та креативною освітою. Серед напрямів діяльності команди — щорічне бренд-шоу та фестиваль вуличної культури don’t Take Fake, комунікаційна агенція DTF Agency, онлайн-медіа про вуличну моду та сучасну культуру DTF Magazine та конференція про бренди та креативність DTF Conference. У своїх проектах don’t Take Fake поєднує субкультури, глобальні та локальні бренди і переносить найкращий світовий досвід в Україну. Найбільшим проєктом команди під час повномасштабного вторгнення став МОТ («Модуль тимчасовості»), тимчасовий культурний простір та арт-проєкт.

.black-button-dskl {
display: inline-block;
background: #fff;
width: 150px;
line-height: 38px;
font-size: 17px;
padding: 0;
margin: 0;
color: #000;
text-decoration: none;
box-shadow: 0px 0px 3px #000;
border-radius: 3px;
}

.black-button-dskl:hover{
background: #ff2a28;
text-decoration: none;
color: #fff;
border-color: #ff2a28;
cursor: pointer;
}

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog’a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

Долучитись